natti/johanna

2013-01-28 | 21:52:06 | Kategori: | 0 kommentarer
hej sötisar, ligger redan i sängen då jag, som madde, ska rida imorn och måste gå upp astidigt -.- Idag vare i alla fall skola och sedan fys med fotbollen, började med cirka 1 timmes löpning utomhus, idag körde vi lite intervaller. sedan blev det 1 timmes innefys. efter det var kl 8 och då hämtade pappa mig så åkte vi till Ica och köpte matsäck inför imorgon, blev en kycklingsallad med bulgur. Efter detta åkte vi hem och jag har duschat, packat inför imorgon och städat mitt rum. imorgon blir det ridning, sen gymma och sen hem duscha och sedan middag och bowling med fotbollslaget så uppdateringen kanske blir lite dålig. men nu ska jag som sagt sova, ska försöka ta lite bilder imorn som jag kan lägga upp. godnatt på er :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0