One Grain Of Sand

2013-01-20 | 17:51:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Hej alla faaaaaaaaaaaaaaannns, nej men tänkte säga att Jag och Johanna ska bättra oss med bloggandet som varit sådär dom senaste dagarna.
Igår så chillade vi lite under dagen och sedan packade vi och åkte till Astrid och slagga. Vi tjockade oss med pizza och massa godis. Vi såg på filmerna "City Island" och "Captain Ameica" och snackade massa, vi hade det verkligen jättetrevligt. Idag gick vi upp runt 11 eller något och såg klart ena filmen och åt frukost och sedan kom pappa och hämtade oss. Nu har jag precis ätit middag och tänkte börja med min Geografi examination som ska in idag 24:00, wish me luck!
Igår så hämtade jag också ett paket med underkläder från H&M som jag beställde vid nyår och jag är jättenöjd, allt satt bra och så hehe ;)
 
586:- kostade allt det här
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0