One

2013-01-03 | 03:55:47 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Klockan är  4 på morgonen och av någon jäkla anledning så är jag inte trött alls, har lyckats vända på dygnet helt. Kommer inte bli så jättelätt att anpassa sig efter skolan igen..
Åkte och åt en riktigt god dipp tallrik på taco bar med Jonte, Malin och Jossi och efter det åkte vi tjejer hem till Jossi och hade en liten mysig tjejkväll med massa 'girltalk' hehe, alltid lika trevligt att umgås. Nu har jag även planerat morgondagen då jag först på dagen ska duscha och fixa lite grejer på alleplan och sedan blir det fest med Malin och Jossi på kvällen.
Nu ska jag lyssna på lite musik och sedan försöka sova.
Bild på mina söta vänner från nyår, tagen från Jossis blogg.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0