ooops//madde

2013-01-22 | 23:33:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Inte blivit något inlägg från min sida idag förräns nu på grund av den underbara anledningen att jag varit med Jonte. Planerna för dagen var ursprungligen inte så speciella, skola, äta, träna, duscha och sova men Emelie frågade om inte jag ville följa med henne till centrum ett tag efter skolan så jag, Emelie och Josefine åkte alltså dit efter att vi slutat.
 
På bussen dit så stöter jag på Jonte och han chillar med oss i Centrum ett tag och sedan följde jag hem till honom. Han fixade lite mat och efter det så åkte vi hem till mig och så åt jag lite middag. Sedan kollade vi på 2012 som vi inte riktigt hann se klart innan han behövde gå till bussen för drygt en timma sedan. Ja det här var min mycket intressanta dag och nu har jag inte mycket mer att skriva om förutom typ att efter jag följt honom till bussen så duschade jag och nu ligger jag i sängen och ska sova.God natt allihopa.
 
(Juste bloggar från mobilen eftersom att jag inte har något wifi i mitt rum så förlåt om inlägget är lite rörigt!)
 
bild på det fina men svinkalla vädret idag.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0