oufit

2013-01-15 | 13:05:10 | Kategori: Johanna | 1 kommentarer
Godmorgon på er. Börjar om cirka en timme så ska snart börja dra mig mot skolan. Idag har jag ätit frukost, städat mitt rum, pluggat och bara tagit det lugnt. Känner mig helt lugn inför provet, skönt att det bara är en halvtimme. Direkt efter ska jag gymam med ammi och Linnea och sen ska jag hem duscha äta och sånt. Får se om jag orkar hitta på något eller om jag bara ska tadet lugnt ikväll. Skulle behöva fixa mina nafglar också. Måste tipsa om loreals nagellack, jag målade mina förra måndagen och det sitter fortfarande och i princip ingenting har lossnat. 
dagens outfit haha (bra kvalite) ;)
Blåa jeans: Dr. Denim
Linne: HM divided
Kofta: Laura scott (?)
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Lena

Snyggt det blev med mattan.

Svar: Ja den passade jättebra! :D
None None

2013-01-17 @ 12:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0