Radioactive

2013-01-14 | 23:05:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Nu börjar klockan närma sig 11 och jag borde egentligen fixa iordning mig för att sängen men nej, nej utan jag ska kolla på filmen 'The Perks Of Being A Wallflower" då läraren vi skulle ha imorgon blivit sjuk vilket innebär att vi är LEDIGA! Är så sjukt jäkla glad och det känns verkligen grymt med en ledig dag imorgon (säger jag som bara var i skolan 1 dag förra veckan hehe...). Sedan mailade vår andra lärare vår klass idag och skrev att examinationsuppgiften i geografi på ungefär 1700 ord som skulle vara klar på fredag har blivit uppskjuten till söndag så nu slipper jag stressa över den lika mycket.
Idag har jag då varit i skolan från 8:15-15:20 och direkt efter det så mötte jag upp Jossi i centrum och tog en fika och pratade lite, alltid lika trevligt! Vi köpte lite naturgodis och åkte sedan hem till var och en och då åt jag middag och godiset jag köpt och efter det var jag väldigt duktig och tog en runda på vårt löpband. Sprang till svetten rann och jag nästan höll på att spy men fasen vad skönt det är att röra på sig. Jag har ju länge sagt att jag ska börja träna igen när skolan börjar vilket den nu har. Har bestämt mig för att springa varannan dag och sedan köra lite små rump-, rygg-, mag- och armövningar varje dag så att jag blir lite mer muskulös haha. Dock så är fredagar och lördagar träningsfria. Har ändå rätt mycket träningssaker hemma såsom löpband, pilatesboll, hantlar och lite andra konstiga grejer som jag inte ens vet hur dom fungerar.
Nu åter tillbaka till min intressanta dag, efter att jag tränat så sjussade pappa mig och Johanna till vår farmor och farfars hus så att vi kunde duscha eftersom att vårt varmvatten inte riktigt vill fungera. När vi var klara där så åkte vi hem och sedan dess har jag fixat mina naglar med lite blått, somrigt nagellack och sedan gjort en ansiktmask så nu känner jag mig fräsch. 
Imorgon så ska jag träna lite, gå till alleplan, duscha och sedan träffa Jonte men just nu så ska jag börja kolla på min film så bye bye. 
 
2 bilder tagna idag, från min instagram.
Jossi på Espresso House
 
Naturgodis :D
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0