Rewind

2013-01-11 | 19:08:02 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Förlåt för den dåliga uppdateringen från min sida men har inte haft så mycket intressant att skriva om då jag bara varit hemma. Det var meningen att jag skulle till skolan idag men så blev det inte eftersom att svullnaden hade gått upp igen när jag vaknat. Så jag gick och la mig och när jag vaknade 3 timmar senare så var i princip allting av svullnaden borta och det är jag glad över. Bestämde mig då för att kolla om Jossi ville fika med mig i centrum eftersom vi hade bestämt att vi skulle ses och det ville hon så vi åkte dit och nu sitter jag hemma hos henne och jag antar att vi snart ska äta och senare ska vi träffa Sally. Jag får se vad vi bestämmer oss för att göra.

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0