Rolling Stones T-Shirt

2013-01-12 | 14:47:45 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Lördag idag och jag har ännu inga speciella planer för dagen men tänkte snart börja kolla runt med folket om vad som händer.
Igår så var jag med Jossi och Sally och vi chillade hemma hos Jossi först och hade kul på youtube och sedan gick vi hem till Lucas och var med honom och Jonte. Vi tog det rätt lugnt och hade det trevligt. Jag tog bussen hem vid halv 2 och gck sedan och la mig när jag kom hem. Idag vaknade jag runt halv 2 och har alltså nästan sovit i 12 timmar. Jag förstår inte hur jag kan sova så mycket, har knappt varit i skolan den hä veckan utan bara legat hemma och degat och så är jag ändå trött, makes no sense.
Ja, jag har inte mycket mer att skriva om men ska duscha nu och så kanske jag bloggar igen efter det.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0