Se7en

2013-01-02 | 00:26:21 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tjaaa bloggen ;)
Sitter i Jontes säng just nu och vi har precis sett 'Skyfall' och den var bra men eftersom jag knappt sett någon tidigare Bond film så förstod jag inte vissa saker. Nu ska vi se 'Se7en' hihi, tycker den är asbra fast rätt grov men Brad Pitt är ju med.
Förlåt för den dåliga uppdateringen från min sida idag men har varit med Jonte hela dagen eftersom han slagga hos mig igår och nu ska jag slagga här. Kan berätta om nyår imorgon när jag har med tid på mig att skriva men det var i alla fall väldigt kul, dock tog jag inte många bilder men har sett massa bilder på instagram som jag kan lägga upp här.
Ända bilden jag har just nu tyvärr.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0