Sink Or Swim

2013-01-06 | 14:42:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Det är alltså söndag idag och lovet är snart slut vilket känns otroligt tråkigt, jag orkar verkligen inte med skolan. Jag har i alla fall måndag och tisdag kvar innan den startar och jag hade planerat att jobba då. Idag så har jag inte hunnit göra mycket ännu då jag vaknade för ungefär en halvtimma sedan, har bara ätit frukost och ska snart fixa mina naglar och kolla på kläder.
Igår så mötte jag upp Jossi på alle på kvällen och vi gick hem till mig och chillade lite och sedan kom även Karl hit och vi spelade lite biljard och sånt och snackade. Det var en väldigt lugn men trevlig lördagskväll.
Planerna för dagen är som sagt att snart fixa mina naglar, färga mina ögonbryn, duscha och senare träffa Jonte.
Jag måste verkligen börja ta lite fler bilder..
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0