skit

2013-01-20 | 22:36:59 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Min uppdatering har tyvärr varit säääämst den här helgen men ska förklara varför.. I fredags hade jag ju skola och grejer och kom hem vid 4 och vid 5 skulle jag tagga igen så fick skynda mig och göra mig iordning assnabbt. Men möttw upp nicolina på bussen och sen åkte vi ut till värmdö då vendela en tjej i min klass fyllt år och skulle ha tjej middag. Värsta trerättersmiddagen suuper mys och jättegot. Dock fick jag och nicolina irra runt ett tag där ute innan vi hittade hem till henne från busshållplatsen och då var det typ 15-20 minus :s var så jävla kall Men vid 9 kom min snälla pappa och hämtade mig så hämtade vi upp min syrra och jenny och taggade till en lokalfest vid lidl för att fira amii som fyllt år, var kul dansade som fan men kände mig så jävla ful då jag hade haft så kort tid på mig att göra mig i ordning:p Men madde har berättat om vad vi gjorde igår/idag men efter att jag kom hem så bytte jag bara om och fixade gymgrejer och drog till gymmet med jossan vid 5 körde kanske lite mer än 1 timme men det fanns inga jävla rullband lediga så kunde bara värma upp idag :/ men vid halv fick jag skjuts hem och åt och sen drog jag och malin ut på en pw och nu har jag duschat och kollat på lite teve med min mamma och nu ska jag städa mitt rum :)
suuuuuuuper gott !, maten från i fredags
bilder från i fredags :)
enda bilden från i lördags haha, jag och min nya bff 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0