sleepy time

2013-01-09 | 23:26:30 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
nu ska jag gå och lägga mig och jag är verkligen inte så trött som jag borde vara, jag har halv sovit hela dagen och fått kämpa för att hålla mig vaken och nu när jag väl ska sova så är jag pigg, så jäkla typiskt. Sedan har mitt ansikte svullnat upp under mitt öga, seriöst ser jättekonstigt ut men jag hoppas det går ner under natten för annars vet jag inte hur jag gör med skolan imorgon. Tänk om jag är allergisk eller något för hur normalt är det att en del av ansiktet bara svullnar upp?!!
Aja nu ska jag sova och jag tänkte avsluta inlägget med lite mysiga kärleksbilder hehe...
 
last-of-the-european-girls:

on We Heart It - http://weheartit.com/entry/48492158/via/cristianaimmonteiro
jennakay:

dracom4lfoy:

This is what i want for 2013. Love.

Best movie ever, I was in such a fragile state after I saw it 
enchancing-forevah:

Sometimes there are things that are worth the chance, and when you find them, everything in the world doesn’t matter.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0