Tisdag// Madde

2013-01-29 | 18:27:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Tänkte slänga in ett snabbt inlägg medans jag sitter på bussen, är påväg hem till Jonte.
 
Idag var det vinterfriluftsdag och jag och min syrra och några andra i hennes klass åkte till Siggesta gård för att rida. Det var 2 år sedan jag senast red så jag var lite nervös innan men gud vad kul och härligt det var. Jag har verkligen saknat ridningen och hästar. Skulle vara kul att börja igen men det är så satan dyrt bara!
 
Efter ridningen skulle vi egentligen gått en promenad på 2 timmar men den skippade vi faktiskt, var inte så jättetaggade på att gå runt i det här slasket och sen hade inte jag speciellt varma kläder. Men vi åkte därifrån vid halv 1 och jag var då hemma runt 2 och har sedan dess vilat, duschat, fixat mina naglar, fixat iordning mig, ätit middag och nu är jag som sagt påväg till Jonte. Jag glömde tyvärr att ta några bilder men Johanna har några men jag har alltså inga bilder från dagen så här kommer en gammal randombild istället:
 
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0