Tisdag

2013-01-15 | 21:44:50 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Tjo. Gickhyfsat på provet tror jag vet dock inte om jag kommer få A men,men. Gick väl sådär på gymemt idag haha var ganska okoncentrerade och jag var ganska trött efter gårdagens fys men tror att jag ska köra imorgon och då blir det ordentligt! Men kom hem vid 6 oh då åt jag lite och sen gick jag ut på en prommis med emelie i kanske en timme och sen dess vet jag inte riktigt vad jag gjort haha har typ barachillat men ska fia mina naglar nu och sen ska jag nog gå och lägga mig. Känner inte att jag har någon speciell anledning att vara vaken så satsar på en god natts sömn istället. Imorgn är det en lång dag. Börjar 9:50 och slutar 16:45, har ju dock 2 timmars rast. Sen blir det nog gymmet är fett taggad tror att vi kanske ska satsa på att köra något pass :) 
"dagens facelook" eller vad man ska säga, tagen från min insta i alla fall :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0