Torsdag

2013-01-24 | 17:30:26 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
heeej, idag är det tordag och dagen har väl gott hyfsat snabbt har inte hänt något speciellt. Fick veta att jag fick B på min svenska novell analys, det enda dåliga var att jag hade glömt skriva rukbrik... Men nu efter skolan har jag ätit och fixat lite med idrottsläxan och nu ska jag plugga lite matte och italienska och sen vid 7 ska jag åka och gymma med malin och malin då jag redan känner mig bättre. Känner mig typ helt frisk, suuperskönt :) Är taggad på att köra rygg mage och rumpa idag. Meen vet inte hur lång tid det tar men bloggar nog när jag komemr hem. Hade också tänkt visa dagens outfit men den kommer strax efter att jag gjort lite italienska :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0