Tröttis

2013-01-26 | 15:46:13 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
godmorgon alla. Igår var jag med emelie och malin hemma hos emelie och kollade på film och åt massa gott. Kom hem vid 2 och gick och la mig direkt då jag skulle haft match idag med samling 12:30. Dock hade jag såklart fått jätteont i halsen när jag vaknade så blev att strunta i den och nu istället har jag bara legat i soffan/sängen hela dagen och inte gjort ett skit. Pallar inte att jag inte kunde spela hade verkligen sett fram emot matchen. Även fast det bara var träningsmatch så skulle det varit första matchen jag spelat sen i typ oktober/november. Åhhhhhh komemr få vänta aslänge tills nästa match.Kan inte träna heller. ångest. skit.
ego
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0