Visste ni att

2013-01-23 | 23:04:00 | Kategori: Johanna | 1 kommentarer
  • Jag HATAR att vara sjuk, absolut något av det värsta jag vet. Som tur är blir jag sällan det. När man är sjuk så blir allting automatiskt tusen gånger roligare, t.ex. ett gympass verkar tusen gånger roligare att göra just därför att man inte kan haha :p 
  • Jag alltid har nagellack, menar verkligen ALLTID :p tycker det är tusen gånger snyggare än ingenting plus att naglarna blir mycket starkare och inte går av lika lätt.
  • Jag måste alltid läsa massa andra bloggar innan jag själv kan blogga. Vet inte varför men gör verkligen alltid det innan i princip vartenda inlägg jag skriver
  • Jag tycker att jag suger på att blogga haha, tycker att jag är jättetråkig så ni får gärna ge tips på vad ni vill att både jag och Madde ska blogga om.
  • Jag är lite sugen på att bli blond men kommer nog inte göra det på ett bra tag då det kommer ta aslång tid plus att jag kommer få klippa av jättemycket så att jag typ har en pott.
  • Matkort är det bästa som finns! typ :p Seriöst jag skulle aldrig kunna börja på en skola nu som inte har matkort utan matsal. Vi får 50 kr/dag på värmdö fast man kan ta ut upp till 65 kr plus att vi får rabatter. Äter god mat varje dag och kan själv välja vad jag vill äta. Aldrig mer en knäckemacka till lunch på grund av att det är äcklig mat. Mina favoriter är nog Subway och Ica sallad haha :)
  • Jag gör styrkeövningar varje kväll innan jag går och lägger mig, förutom på fredagar och lördagar, och har gjort i mer än ett och ett halvt år. dock har jag kanske missat några gånger på lov och sånt.
  • Jag har nog aldrig längtat lika mycket till sommaren som jag gör i år.
såhär skulle jag typ se ut ifall jag färgade håret blondt...
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Hannah

Hahahahah pott!

2013-01-24 @ 09:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0