You Will Be Loved

2013-01-09 | 18:59:37 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Första skoldagen idag och jag inte inte beskriva hur otroligt segt det känns...För en liten stund kändes det nästan som att jag slutat skolan helt. Det känns sådär när man inser att man har några år kvar innan det sker och att nästa lov inte är förrän V.9. Jag bloggade inget under gårdagen vilket jag ber om ursäkt för men jag hade massa annat för mig. Mellan 9-3 så jobbade jag och sedan åkte jag till banken och fixade lite och efter det åkte jag hem till Jonte där resten av dagen spenderades. Vi hade det jättemysigt och kollade på lite olika filmer. Var tyvärr tvungen att åka hem runt halv 11 eftersom jag då hade skola idag. Vi har även fått ett nytt schema som innebär att vi nu istället för att börja halv 10 på måndagar som tidigare så ska vi börja kvart över 8 och sedan har alla våra andra dagar blivit en halvtimma längre förutom torsdagar som vi slutar vid 2. Jag börjar hellre senare på måndagar än att sluta tidigare på torsdagar.
Sedan jag slutade skolan vid 20 över 4 så har jag ätit middag och tryckt i mig en ben&jerry på grund av min ångest över skolstarten, har redan fått läxor och har ett prov på måndag. Men jag hade tänkt sätta på en film nu och fixa mina naglar för att sedan vara lite fräsch och träna.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0