Counting Stars

2013-06-03 | 22:44:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Idag är det då måndag och dagen har varit lite finurlig, jag har vait sjukt frustrerad och haft en sån där standard bajsmåndag men sedan så fick jag världens bästa nyhet vilket är att jag har kirrat ett C i slutbeyg i matte! Jag har bara fått E på alla prov men så på nationella provet så fick jag ett väldigt starkt C vilket höjde mitt betyg. Jag är så sjukt förvånad, förväntade mig verkligen inte ett starkt C då jag själv kände att jag presterade skitdåligt på de olika nationella delarna och bölade i typ 3 timmar, men men det blir inte alltid som tror vilket i det här fallet var väldigt bra.
 
Men jag har då idag varit i skolan och haft en helt okej dag och sedan åkte jag hem till Jonte och umgicks med honom. Jag kom hem därifrån för ungefär 40 minuter sedan och belönade mig med en bit kladdkaka efter mitt C och nu har jag precis fixat iordning mig och ska snart sova. Men jag lovar att min uppdatering kommer bli bättre och sedan så ska jag även börja ta fler bilder med kameran.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0