...

2013-06-19 | 20:43:28 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Har inte bloggat på ett tag men är jättesjuk, haft halsfluss orsakat av virus ända sedan i söndags men har inte kunnat få någon medicin förens idag på grund av att att sjukvårdens datasystem legat nere så har inte kunnat få någon tid och i och med att det är halsfluss orsakat av virus så tar det längre tid att läka, halsfluss orsakat av bakterier som jag brukar ha blir bättre bara några timmar efter att man tagit första medicinen. Har som ni kanske förstår bara legat hemma ända sedan i söndags, har inte kunnat äta någonting utan har bara druckit vatten, honungsvatten, te och soppa. Har gått ner nästan 3 kilo sedan i söndags och mitt liv suger. Kan inte träna någonting och har jättesvårt att sova på grund av smärtan och om 2 dagar är det midsommar och jag hoppas verkligen att jag mår bättre då, har jättemysiga planer som jag gärna vill kunna göra. Kommer inte blogga förens jag är frisk men jag hoppas att alla har haft en mycket bättre inledning på sommarlovet än vad jag har haft...
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0