Misfit

2013-06-01 | 18:57:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
En väldigt lugn men även lite tråkig lördag har jag haft hitills. Om jag ska vara ärlig så har jag spenderat hela dagen i min säng, förutom då jag åt frukost och middag såklart. Jag har bara kollat på lite olika serier, läst bloggar och annat ointressant.
 
Igår så åkte jag som sagt till Alby med Malin och umgicks med lite andra människor. Det var inte så värst kul om jag ska vara ärlig men men, det blir inte alltid som man tänkt sig. Jag kom hem vid 2 och gick då och la mig direkt.
 
Nu så ska jag börja fixa iordning mig inför kvällen då jag och Malin ska åka och träffa några kompisar. Jag lär inte komma hem allt för sent idag då jag måste upp rätt tidigt imorgon för att min lillebror som fyller 10 på mpndag ska ha släktkalas. Jag måste hinna duscha, städa mitt rum, fixa iordning ute och lite annat innan gästerna kommer.
 
Bildbrist
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0