Naiv

2013-06-05 | 17:50:28 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag är det ungefär "första dagen på sommarlovet" för mig, anledningen till att jag säger ungefär är för att jag är ledig nu i en vecka och för att sedan ha skolavslutning nästa onsdag, vilket är otroligt onödigt egentligen. Den här dagen har även den varit väldigt onödig hitills, i skolan så slutade vi första lektionen efter 40 minuter då vi inte hade något att göra, sedan hade jag lunch i 2 timmar och efter det var det italienska och då åt vi bara lite glass och sedan fick vi gå. På engelskan så hade vi ett jeopardy och när det var klart så fick vi gå och på geografin var det håltimme. Kändes som att man egentligen kunde ha stannat hemma idag...
 
Just nu så sitter jag bara i min säng och väntar på att tiden ska gå för jag ska träffa Jonte vid halv 8. Men ja det är väl allt jag har att säga just nu men här kommer dagens facelook och outfit.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0