.

2013-03-11 | 20:29:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Jag hatar dryga människor som tycker att de är bättre än andra.
Det värsta jag vet är när man känner sig oönskad, om ni förstår vad jag menar.
Finns bara en enda person som vet allt om mig och det är Madde.
Om jag bestämmer mig för någonting kör jag verkligen all in. Kan vara allt från träning till typ att följa en serie haha, alltså om jag börjar följa en serie kan jag inte sluta, kommer ihåg att jag såg alla gossipgirlsäsonger på 1 och en halv vecka :p
Jag är rädd för att tiden går så snabbt, vill verkligen inte bli äldre.
Jag litar alldeles för lätt på människor, vilket jag alltid får ångra.
Jag får jättelätt dåligt samvete.
Jag har brutal ångest för att jag bara blir sämre och sämre på matte :s
Jag älskar när man har planerat och vet precis vad man ska göra.
Min största dröm just nu är att åka utomlands till något varmt land och bara sola och bada. Har inte varit utomlands sen 1an...
Jag gråter i princip aldrig, grät bara en enda gång förra året för att jag var riktigt ledsen och sårad, bölar till filmer ibland men tror ni förstår vad jag menar
Jag skulle aldrig någonsin medvetet kunna göra något som jag vet att någon annan skulle bli sårad av, eller något som jag vet skulle göra någon ledsen bara för att. Tycker folk är alldeles för respektlösa nuförtiden.
Jag hatar när folk säger saker bakom min rygg och inte ger mig en chans att förklara mig för oftast har de ingen aning om vad de snackar om.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0