Cold Coffee

2013-03-06 | 15:14:48 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Sitter hemma i soffan efter världens mest onödiga skoldag. På bussen mot gullmars imorse så fick jag reda på att vår första lektion blivit inställd och att jag då inte började förrän vid 12:40 så istället åkte jag till Kärrtorp för att vänta på Jossi så att vi kunde äta tillsammans. Jag träffade då också Jonte ett tag medan jag väntade eftersom att han också går där. Sedan när lunchen var slut så hade jag italienska och den lektionen var verkligen helt rutten, läraren var inte ens i klassrummet utan hade betygsnack och eftersom jag hade det innan lovet vilket resulterade i att jag inte gjorde ett skit på hela den lektionen. Sedan var det engelska efter men nej nej den skulle tydligen bara halva klassen gå på så nu sitter jag hemma igen efter att jag har haft en värdelös lektion sedan jag lämnade huset vid 9 imorse..
Men jag tänkte ta en snabb dusch, fixa mig och äta för att sedan spendera resten av dagen med Jonte.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0