Dagens Outfit + Gottis

2013-03-14 | 18:12:05 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej, riktigt skön skoldag idag. Började 8:30 och hade 2 lektioner till 10:50 tror jag och sedan hade jag rast ända till 14:40. Jag, annelie, ruta, patricia och nicolina drog först till Brasco och åt och sedan till farsta centrum och kollade kläder. På idrotten som var sista lektionen 14:40 körde vi frisbee (!) tränade typ lite olikakast och sånt, haha. sen drog jag till alle ochsedan hem och åt. Nu hade jag bara tänkt chilla och plugga lite matte. Har träning sedan vid 8 till 10 så måste bli klar innan dess.
Outfit:
Tröja: H&M (maddes)
Vita Jeans: Cubus (maddes)
Hade även lite accessoarer men hade redan tagit av de när jag kom hem. Vita byyxor är fett snyggt men fett jobbigt har typ inbillat mig själv hela dagen att jag skulle råka sätta mig på någonting smutsigt eller typ ketchup ;) haha, Btw sämst kvalite haha :p
1:a bilden är min coola energidricka som jag köpte på alle, tvungen att fota för färgen, super gott.
Vänster: min hälso tallrik jag åt på brasco, också supergott (matkort ftw)
Höger: mudcake + ischai på espresso, och det var såklart också supergott!
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0