dåligt

2013-03-09 | 15:40:18 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Sorry för den dåliga uppdateringen men igår var det skola sen drog jag till alle och sen hem. Åt middag och sen träffade jenny och vi drog på fest i ringen med kumla killarna. Var väl helt ok förutom att vi inte hittade först och min mobil dog och grejer. Kom hem vid halv 2 då det dog lite på slutet men idag har jag först gått hem till malin, var där ett tag och bara prata. Sen mötte jag jenny och sendrog jag hem och nu har jag fixat mig lite och packat lite grejer för ska till globen om en kvart och köpa en present då jag ska äa middag hos nicolina i min klass idag, antingen stannar vi kvar där hela kvällen eller så drar vi vidare men vilket vet jag inte än.
Dagens outfit och osminkad facelook, är det bara jag eller känns det som att man leker stekare eller något när man tar egobilder med solglasögon haha, inte min grej.
Solglasögon:bikbok
Jacka: H&M
Tjocktröja: Adidas
Svarta Jeans: Dr.Denim
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0