förlåt

2013-03-06 | 22:07:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Har varit sämst på att blogga idag men har haft sjukt mycket att göra. Först var det skola och på rasten behövde jag plugga till samhälle då jag hade prov sista lektionen. Slutade kvart i 5 och då drog jag och Ammi till gymmet och körde ett spinning pass på 55 min och sedan åkte jag hem. Kom hem strax innan 7 och då fixade jag lite mat, duschade och tog en tupplur och ända sen dess har jag bara pluggat,pluggat och pluggat. Håller på med en juridik uppsats om nödvärn som vi ska göra på lektionstid på fredag :s Resten av kvällen ska jag också plugga så uppdateringen blir väl sådär. Kommer försöka blogga mer imorgon igen :)
bild från i lördags, typ första gången jag ler på en bild, stel :p
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0