Fullt upp

2013-03-12 | 22:58:53 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej tänkte förklara lite med fotbollen, just nu spelar jag ju i flickor 16-18 i tyresö som består av 96or+97or men i och med att vi i princip bara är 13 spelare så kommer vi inte klara av att ha ett eget lag så de har de kollat på ifall hela vårt lag ska flyttas över Hanviken (som jag spelade i förut). Så idag provtränade vi med dem. Det gick väl bra men det var ganska stor skillnad jämfört med våra träningar. De hade typ likadana övningar men det var inte alls samma kvalite men jag tror att det var på grund av att vi var så många så det var svårt att få upp ett bra tempo utan det var lite segt. Sen var det även ganska trångt med små ytor så det var svårt att komma igång. Vi ska i alla fall provträna med de igen och jag tror att jag kommer gå över dit då jag verkligen inte vill gå över till t.ex. älta som tyresö också pratar om. Direkt efter skolan vid 3 drog jag till gymmet, körde överkropp, var helt slut i armarna. När jag kom hem åt jag middag och pluggade och sen åkte jag till mötet och efter det träning och nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt
Dagens middag:
tacos med köttfärs och kebab, supergott
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0