Hiss&Diss

2013-03-17 | 22:12:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Sköna och snygga baströjor. Älskar det verkligen. Det är så himla skönt att bara kunna dra på sig en tröja och ett par jeans när man ska till skolan då jag aldrig orkar/hinner fixa mig. Och just nu finns det jättemånga olika baströjor på t.ex. Gina som jag har visat här på bloggen.
Här är några exempel:
Ögonskugga. Man kan göra så himla mycket med det och det kan göra så stor skillnad för hur man ser ut. Man kan ha det både på vardagar och vid lite "festligare" tillfällen, jag brukar dock bara ha det när jag t.ex. ska på fest. Men det gör verkligen så himla stor skillnad och det är så himla lätt att få snyggt.
Hunkydorys "stjärntröjor". Visst de är snygga men helt seriöst vem köper en helt vanlig långärmad tröja med en stjärna på för 1 300 kr?? Förstår inte hur folk kan tycka att det är värt det !? Det är liksom en helt vanlig baströja, fine ifall det hade varit någon speciell tröja men seriöst, 1 300 för en sån här:
 Ostbågar/ostbollar. Förstår verkligen inte hur man kan tycka att detta är gott. De smakar illa, ser äckliga ut plus att de stinker och om man äter de stinker man själv också sen.
B L Ä .
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0