Jag hatar snö.

2013-03-18 | 22:41:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Ja den här dagen har varit lite speciell kan man säga. Jag började dagen med stress och magont och tänkte att saker och ting inte kunde bli så mycket värre men jo vad händer då, på lunchen när jag och Emelie sitter och käkar på 7eleven så kom det in en tant(alkis) och börjar skrika på oss eftersom att vi var, och jag citerar: "Jävla tonåringar som utför tystmobbning mot mig". Det är definitivt bland det sjukaste jag varit med om eftersom att vi gjort absolut ingenting och jag kan inte förstå vad som är så sjukt provocerande med två 16 åringar som sitter och äter yogurt. Hon måste vara paranoid och ha en eller flera skruvar lösa eftersom att hon då av någon sjuk anledning tyckte att vi hoppat på henne. Hon slutade inte förrän flera av personalen och andra kunder sagt till henne att lägga av, sluta skrika och gå därifrån. Vi blev ju först och främst chockade men sedan blev jag mest irriterad över att min dag nu var förstörd och att man ska behöva utsättas av sånt här bara för att man är en "jävla tonåring". Det är helt absurt att folk beter sig så här speciellt när det är helt oprovocerat och det känns jäkligt orättvist att vi ska behöva ta skiten för att hon hade en dålig dag eller vad fan det var. Jag förstår verkligen inte hur hon fick för sig att vi mobbade henne som hon skrek då vi bara satt och pratade med varandra om vad som hänt i helgen tills hon dårå plötsligt stod och skrek 2 cm från våra öron... 
 
För att försöka göra dagen bättre så kollade jag om inte Jonte ville träffa mig och det ville han så jag spenderade resten av dagen hos honom och dagen visade sig sluta bra trots kaosen vid lunch. Jag fick även min lägesrapport från skolan idag och jag har minst C i alla ämnen förutom 3 så det är jag grymt nöjd med.
 
Mitt humör blev ju inte bättre av att det princip varit snöstorm hela dagen..
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0