Lååååååååångfredag

2013-03-29 | 19:43:51 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej igår var jag hemma hos emelie med henne och malin, först gick vi till alle och köpte massa mys och sedan gick vi hem till henne och efter ett tag kom anton och jacob och så chillade vi bara där resten av kvällen och vid halv 2 kanske drog anton och javob ovh vi gick och la oss. Idag vaknade jag upp hos emelie åt frukost oc hsen drog jag hem och vid 3 gick jag på middag hos farmor och farfar och kom hem vid 7. Ikväll ska jag vara med malin och emelie men vet inte riktigt vad vi ska göra än, får se :) 
Dagens outfit:
Jeans: Dr.Denim
Tröja: Gina Tricot
Påskägget jag fick av farmor och farfar, innehöll naturgodis + hundra kronor :) 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0