LEDIG

2013-03-12 | 14:14:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Som rubriken lyder så är jag faktiskt ledig idag vilket känns awesome. Hitills så har jag spenderat dagen med att kolla på Supernatural, äta, duscha och fixa iordning mig för jag ska snart dra till Tyresö Centrum och fika med Jossi och efter det möta Jonte och spendera den resterande dagen med honom. Men jag bloggade inte speciellt mycket igår eftersom att det inte hände speciellt mycket, jag spenderade i princip hela kvällen med att vara frustrerad över att vårt internet imte fungerade.
Juste är superglad över hur soligt det är ute OCH varmt, inte ofta det sker!
 
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0