Liiiiista

2013-03-04 | 21:55:19 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Har du ett förhållande? : Nej

Har du någonsin haft ett förhållande? : aldrig seriöst
Har du allt du någonsin önskat? : Nej, långt ifrån
Har du syskon? : yes, syster och bror
Har du en stor hemlighet som ingen vet om? : Njaa ingen jag kan komma på såhär.
Har du en egen dator? : Nej, lr bara skoldatorn
Har du några framtidsdrömmar? : Ja, jag vill(ska) plugga i USA
Har du någon fobi? : SPINDLAR! fyfan, insekter allmänt funkar inte för mig..
Har du körkort? : nepp, har inte ens övningskört :p...

Vem fick du senast ett sms av? : Hannah
Vem skrev du senast ett sms åt? : Hannah
Vem skulle du ta med på bio just nu? : några sköna friends kanske 
Vem vill du prata med just nu? : Ingen speciell, lr kanske min syrra
Vem bråkade du med sist? : Jag och min syrra småbråkar varje dag, om det räknas
Vem ringde dig senast? : Madde
Vem ringde du senast? : Hannah

Vad åt du senast? : Kebabtallrik, super gott!

Vad drack du senast? : typ 1 liter vatten under fysen

Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? : hehehehehhehehe:)<3
Vad tycker du om abort? : Jag tycker att det är bra, man ska få välja själv. Personligen skulle jag göra abort oavsett vad, eller alltså nu när jag är ung. Skulle aldrig klara av ett barn :s seriöst kan inte ens föreställa mig det, seriöst allt skulle förstöras, nej inga barn på ett bra tag.
Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? : Pengar, Få bra betyg utan att behöva plugga, Inte bli äldre än 19 ( alltså vill inte gå ut gymnasiet :P)
Vad för sorts filmer gillar du? : I princip allting, har väldigt bred smak fast är jävligt mesig när det gäller skräckisar :p

Vilken klass går du i? : 12 ekb på värmdö (ekonomi)
Trivs du där? : Ja tycker att jag har en jätteskön klass, dock är det jobbigt att vi är så jävla många (32!!)
Har du bytt skola nångång? : Ja, elelr bara när man varit tvungen.
Lämnar du alltid in skoluppgifter i tid? : Ja, verkligen alltid :p
Är du mer en MVG-elev än IG-elev? : Ja det skulle jag säga, har väldigt höga krav på mig själv så brukar alltid göra mitt bästa. Det gör dock så att jag blir jävligt sur om jag får dåligt på något jag pluggat till, asso verkligen skitsur!
Kommer du bra överens med lärare? : Ja det tycker jag, jag är inte en sån där som håller på och tjafsar emot lärarna precis.
Vilket är ditt favoritämne? - Förut var det matte men nu när vi är så många i vår klass i gymnasiet så får man typ aldrig hjälp vilket lett till att jag blivit sjukt mycket sämre:s Men skulle nog säga engelska, har alltid älskat det men tyvärr tycker jag inte om min nuvarande engelska lärare...

Är du singel? : Japp (standard)
Vill du vara singel? : Ja
Är du romantisk? : nej det tror jag inte, kan dock vara ganska mysig ibland ;)
Spelar utseendet roll? : Ja såklart men tycker att det är viktigt med personlighet också! Att ha humor är seriöst typ det viktigaste för mig och föredrar när folk inte är sådär superblyga, trots att jag kan vara det själv ibland:p
Vad är din typ? : Har nog inte riktigt en "typ". Eller typ mycket humor, lätt att prata med och tror att jag föredrar brunetter liiite mer

Din favoritartist? : Gud vad svårt kan nog inte välja, har superbred musiksmak

Vill du gifta dig i framtiden? : Ja eller asso det tror jag, men det är ju inte så att jag går och drömmer om den dagen jag kommer gifta mig, Det får ske när det sker liksom :)

Vart skulle du ha flyttat om du hade kunnat? : Just nu vill jag bo kvar i tyresö, hade nog gärna bott kvar i mitt hus nu men renoverat det. Sen när jag är äldre skulle jag nog gärna vilja bo utomlands ett tag, typ USA
Är du helsvensk? :yesssss
Vart hitta du den här listan? : på malcovish blogg
Har du spotifypremium? : Nej, och min syrra lyssnar alltid på min i smyg så att min tar slut !
Vem beundrar du? : Kommer inte på någon speciell nu.
Har du en blogg? - Nej, verkligen inte, neppelinepp.

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0