Liiiista

2013-03-19 | 17:53:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer

1. Tre namn jag lyssnar till: Johanna, Nilsson, snygging ;)

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag typ alltid är på bra humör

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är världens sämsta förlorare

4. Detta är jag rädd för: Att bli gammal, inte hinna göra allt som jag vill med mitt liv, att tiden ska ta slut

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, mycket skratt och hallon

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Hjula, stå på händer och döda ett djur/insekt med avsikt (kan seriöst inte ens döda en mygga, så jävla mesig)

7. Detta tycker jag om att göra: Träna, umgås med andra människor och fika (haha)

8. Detta vill jag göra just nu: Åka till gymmet.

9. Bästa känslan: När man är riktigt, riktigt lycklig och inte bryr sig om någonting för det finns ingenting som kan få en på dåligt humör.

10. Värsta känslan: När någon man litar på sviker en.

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Humor, social, bry sig och inte ta grejer så himla seriöst.

12. Är jag kär just nu? Nepp

13. Jag vill gifta mig: Ja någon gång i framtiden

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Studera utomlands, resa runt till så många ställen jag kan

15. Min käraste ägodel:  Min mobil

16. Något jag vill ha i present: Utlandsresa

17. Detta har jag på mig just nu: Svarta jeans, linne och "baseballtröja"

18. Favoritkläder: Mina pyamas shorts och mitt pyamas linne :p så himla mysiga

19. Favorit djur: Hästar och katter

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Lite allt möjligt, beror ofta på vilket humör jag är på

21. Favoritlåt just nu: Hur dom än - Oskar linnros

22. Roligaste ämne i skolan: Juridik, företagsekonomi och matte

23. Tråkigaste ämne i skolan: Samhälle !

24. En bok jag gillar: Har inte läst på länge men min favorit bok förut var ialal fall vargbröder :p 

25. En film jag älskar: Alla harry potterfilmerna

26. Favorit tv-program?  Gossip Girl, Teen wolf och Pretty Little Liars

27. Favoritdoft: Escada Taj sunset

28. Detta äter jag gärna: Kebab, tacos, naturgodis, hallon, mango och vattenmelongodisar

29. Dricker helst: Vatten tror jag

30. Favoritgodis: Kokosgodisar(naturgodis) och vattenmeloner (vanligt lösgodis)

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Usa, England, Italien och Australien

32. Färg på mina ögon: Ljusblå

33. Min längd: 161 kanske

34. Jag tror på: Ingenting? alltså tror inte på spöken eller religion eller något sånt.

35. Jag spelar: Fotboll?

36. Person jag beundrar: Vet inte riktigt

37. Så här bor jag: I en villa i tyresö

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Ingen aning, inte såmnga tror jag, pappa och mamma har nog koll på de.

39. Det här tänder mig: Muskler, humor, självsäkerhet (inte för mkt !!!) 

40. Det här gör mig avtänd: Killar med för mycket luft och gula tänder, typ äckligaste jag vet haha :p

41. Favoritfärg: Ljusblå/grå

42. Favoritcitat: "It’s hard to wait around for something you know might never happen, but it’s even harder to give up when you know it’s everything you want."

43. En hemlighet jag vet: Hemligt ;)

44. Bästa present jag fått: Ridning

45. Senast köpta skiva: Köpte "så mycket bättre" till min mamma i julklapp

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Ögon och mitt hår 

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Hade gärna vela tha lite längre ben och större tuttar

48. Udda förmåga/egenskap: Vet inte riktigt, inget som jag kan komma på nu i alla fall.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En katt eller häst :p

50. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Har varit i skolan och haft utvecklingsamtal och sen ska jag till gymmet.

52. Var är dina föräldrar födda? Stockholm

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? AVG, ett antivirus program

54. Vilken är din favoritrestaurang? Hmm, jag vet inte riktigt äter inte så ofta på "restaurang" Men en restaurang på öland tror jag, komemr inte ihåg vad den heter.

55. När badade du i en pool senast? I somras hos min morfar.

56. Har du varit med i någon skolpjäs? Nej :p

57. Hur många barn vill du ha? Ingen aning, kanske 1 eller 2

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hårdrock :s

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Jag är inte myndig.

60. Vad har du för TV-kanaler? Oj massa

61. Har du åkt moped någon gång? Yesss

62. Har du busringt någon gång? Hahah ja säkert, men det var ett tag sen nu.

63. Har du fått felparkeringsböter? JAg är lite och har inte körkort på någonting.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Aldrig bungy-jump, det skrämmer mig att man studsar upp igen :S men kanske fallskärm.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Hmm, kanske Florida

66. Har du en egen trädgård? Ja min familj har

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Svampbob <3

68. Kan du alla orden i nationalsången? Nej 

69. Badkar eller duschkabin? Dusch

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? First time eller Django

71. Favoritpizza? Tycker inte om pizza 

72. Chips eller popcorn? Popcorn!

73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? ?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej haha

76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Tjejerna i min klass i lördags, vi åt på pizza hut fast jag åt ceasar sallad.

78. Favoritchoklad? Apelsinkrokant

79. När röstade du senast? Fattar inte vad jag ska ha röstat på

80. När åt du en hemodlad tomat sist? Ingen aning

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Yees, går ju på fotboll ;)

82. Är du bra på matlagning? Njaaa :p

83. Klarar du att tanka själv? Nej

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? Nej

85. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja

87. Vad var det senaste du handlade? En kofta

88. Har du kräkts offentligt: Ja 

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Den sanna kärleken

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaa

91. Har du ringt något betalnummer: Ja, habbo hotel hahahah

92. Kan man vara vän med sitt ex: Njaa, beror nog på

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Har typ aldrig besökt någon

94. Hade du mycket hår som liten bebis: Ingen aning

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Har inget

96. Vad har du i din väska: Dator, tuggumi, småsaker och en bodysplash

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Träna och kolla instagram

98. Vad är du tacksam för idag: Att mitt utvecklingssamtal gick jättebra

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0