Lill-lördag

2013-03-20 | 17:35:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Idag är mina planer att bara mysa med mig själv, aka: dricka smoothie+äta något gott och kolla på Supernatural. Men nu först så ska jag äta middag och efter det börjar då min myskväll. Dagen har tyvärr inte varit så bra hitills, min buss var 15 minuter sen så kom för sent till skolan, tappat bort en hörplupp på mina hörlurar och jag har ingen annan vilket var extra surt då jag nyss insåg att de hörlurarna fungerar i min mobil (vilket jag inte trott sedan julafton) då jag missat att det fanns en liten extra sladd i förpackningen som man kan använda vilket jag då inte sett förrän nu, just my luck. Men som sagt så ska jag äta nu men jag bloggar mer sen.
 
heta bitches
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0