Lista!

2013-03-09 | 10:24:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Ida
2. Personen du pratade I telefon med: Johanna 
3. Du fick SMS av: Jossi
4. Du kramade: Ida

 

IDAG
5. Kläder: Röd morgonrock hehe
6. Bättre än igår: Dagen har precis börjat så svårt att säga

 

IMORGON
7. Är det: Söndag
8. Planer: Plugga och möjligtvis färga min utväxt
9. Något tråkigt som händer imorgon: Att jag måste skriva en geografiexamination

 

FAVORIT
10. Nummer: 12
11. Färg: Blå
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon?: Ja 
14. Humör för tillfället?: Likgiltig skulle jag vilja säga

 

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Kollade instagram på mobilen
16. Vad åt du sist?: Äggmacka
17. Vad irriterar du dig på?: Folk som är onödigt dryga
18. Tror du på distansförållanden?: Det kan nog fungera beroende på vilka personer det handlar om
19. Vem tänker du på just nu?: Jonte hihihihihihi
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Nej
21. Vart reste du sist?: I somras "reste" jag till Öland
22. Vad gjorde du igår kväll?: Umgicks med trevliga människor
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Jag tycker inte att jag liknar någon speciellt mycket
24. Ler du ofta?: Ja det tycker jag att jag gör
25. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: Kärlek 
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Aldrig sett någon tyvärr men skulle nog göra det
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min egna
28. Vilken färg har din tröja?: Tröja och tröja, min morgonrock är röd

 

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Tyvärr ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja
31. Gråter du när du skadar dig?: Nej det är sällan, jag gråter nästan bara när jag blir frustrerad

 

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Ja det tycker jag 
33. Vad gör dig glad?: Att umgås med folk jag tycker om, musik och naturgodis
34. Önskar du att du var lyckligare?: Ja det är klart
35. Är lycka överskattat?: Nej verkligen inte
36. Kan musik göra dig glad?: Absolut

 

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Japp
39. Har du en flick/pojkvän?: Ja
40. Är du nöjd med det?: Absolut
41. Är du kär?: Oh ja

 

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Jag hatar nog inte någon faktiskt
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Men nej haha
44. Är du en mobbare?: Nej!
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja händer oftare än jag skulle vilja erkänna 
46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja det är klart, vem har inte?

 

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Nej faktiskt inte
48. Favoritämne?: Engelska
49. Värsta ämne : Definitivt italienska, usch!
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Haha ja, matkort äger!

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0