Little Things

2013-03-29 | 21:42:17 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Det är första fredagen på lovet vilket borde innebära en rolig utekväll me icke, jag ligger hemma i min säng och finslipar på min debattartikel som senast ska inlämnas idag. I onsdags så var jag bara med Jonte och han sov hos mig. Igår så följde jag och Emelie med Josefine till Gallerian och köpte lite froyo (dock köpte jag en ischai istället). När vi var klara där så åkte jag förbi alléplan en snabbis och fixade lite ärenden och sedan begav jag mig hem. jag tog en skön dusch, fixade iordning mig och mötte sedan upp Jonte i centrum där vi åt middag på Tacobar. Efter det så åkte vi hem till honom och tog det lugnt och jag sov där. Idag så åkte jag till min farmor och farfar runt halv 3 för att ha en påskmiddag med släkten och det var mycket trevligt. Vi åt supergod påskmat, äggtoddy och mitt påskägg innehöll naturgodis och 100 kr så jag är otroligt nöjd med dagen. Sedan dess att jag kom hem därifrån så har jag bara chillat i min säng. När jag är klar med min debattartikel, vilket inte lär ta allt för lång tid, så ska jag färga mina ögonbryn och kolla på film.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0