lunch/M

2013-03-22 | 13:38:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Hej allihopa!Just nu sitter jag och väntar på bussen som självklart ska vara sen så att jag kommer komma för sent till lektionen...Men det har inte hänt så mycket idag, jag har haft några lektioner och nu på lunchen så åkte jag hem och förberedde lite grejer som jag inte hinner göra efter skolan. Det kommer bli riktigt stressigt för mig ikväll då jag slutar så sent som 4 och har sedan ungefär 1 timma på mig att duscha, fixa iordning mig och käka då jag efter det ska röra mig in mot stan för att festa. Jag ska slagga hos Jonte idag och på grund av det och mitt alldeles för fulla schema så kommer det nog inte bli någon mer uppdatering från mitt håll.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0