Måndag

2013-03-11 | 08:22:24 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Ja som ni kanske märkt så bloggade inte jag alls igår och orsaken var att jag som sagt sov hos Jonte och då var med honom på söndagen och sen när jag kom hem så åt jag bara middag och skrev på mitt hemprov. Det känns så sjukt skönt att det är överstökat nu för jag har verkligen haft jättemycket ångest över uppgiften. Okej, jag hade kunnat skriva mycket bättre och kommer troligen inte få högre än E men ja det är i alla fall över nu.
 
Nu sitter jag på min väldigt intressanta geografilektion och skriver det här inlägget och efter att skolan slutat idag så ska jag träffa Sally och Ida då dom ska hjälpa mig med min utväxt, wohoo no more ginger!
 
Det är olagligt kallt idag!
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0