Måndag

2013-03-04 | 21:18:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej har haft en skön dag idag. Skulle haft engelska redovisning i 15-20 min idag en min lärare mejlade imorse och sa atta hon var sjuk så det blev inget plus att vi bara hade 2 lektioner idag och 3 och en halvtimmes rast. Sedan åkte jag hem, satte på filmen The first time, pappa åkte och köpte mat och jag tog en kebab tallrik. Blev så jäävla mätt orkade inte ens äta några pomfrit (?) Me nsedan kolalde jag ltie mer på filmen, fixade mig och vid 20 i 6 drog jag på träning, fys. Började med att vi sprang 5 km och körde intervaller och sedan körde vi 1 timmes fys inomhus. Kom hem strax efter 8 kollade klart på filmen och nu ska jag duscha och sedan kolla på top model sverige. Har bara en lektion imorgon så börjar 10.15 och slutar 11.15. Superskönt, hade tänkt att åka och gymma då och sedan ska jag nog hem och plugga :)
Här är sötisen som är med i den filmen, även han som är med i teen wolf.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0