Morgon/ J

2013-03-20 | 09:25:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
God morgon på er. Just nu sitter jag på bussen påväg till skolan. Börjar 9:50 :) Onsdagar är en lång dag så slutar inte förens kvart i 5 och då ska jag till gymmet på spinnpass och sedan ska jag till allé och sola och sedan hem. Kommer nog komma hem runt halv 8 kanske och då ska jag äta middag och duscha så tror inte jag kommer kunna blogga förens sent ikväll :/ Aja måste bara säga att fan vad jag är trött på snö! nästa vecka är det påsk och då brukar vi sitta utomhus och äta i solen!! I år blir det ju typ att bygga en snögrotta eller nåt att sitta i...Här är i alla fall dagens outfit, tog en mysoutfit såhär mitt i veckan :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0