Ny vecka..

2013-03-11 | 17:27:29 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
och nya tag. den här skoldagen var helt okej var dock väldigt trött men,men. Kom hem strax innan 4 och sen dess har jag pluggat,ätit och kollat på vampire diaries och om typ 5 minuter ska jag göra mig iordning för att åka på fys och direkt efter ska vi ha möte med föräldrarna. Vet inte vad vi ska snacka om men kanske att det t.ex. bara var 7 stycken på förra träningen... samm grej som förra året all over again. Aja sen när jag kommer hem ska jag duscha och plugga och förhoppningsvis blogga lite till :)
Dagens middag, körde lite lätt eftersom att jag ska på träning. Förra veckan tröck jag i mig en kebabtallrik precis innan fysen och tro mig jag fick håll :p
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0