oops!

2013-03-09 | 10:03:28 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Varken jag eller Johanna bloggade igår tydligen och det ber jag om ursäkt för. Jag var i skolan hela dagen och sedan efter hade jag en rejäl huvudvärk så tog en tupplur för att sedan skynda mig till Centrum och möta Karl, Malin och Jossi. Vi käkade på Tacobar och satt där ett bra tag och snackade och hade det trevligt. Efter det så åkte jag, Malin och Jossi hem till Malin och där chillade vi med Sally, Ida, Olivia, Robban, Domar och Robin. Jag kom hem därifrån vid 2 och gick direkt och la mig.
 
Idag så vaknade jag runt 8-9 trots att jag gått och lagt mig så sent och då var jag inte trött alls så jag gick upp, åt frukost och nu kollar jag på tv och sedan ska jag duscha, fixa iordning mig, åka på middag till farmor och farfar och efter det träffa Jonte.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0