pajas

2013-03-11 | 22:10:52 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Länkade bloggen på fb efter förra inlägget och så gick jag in och kolla besökare så hade det inte ändrats och jag tänkte vad konstigt, det stiger alltid lite när man länkar, och sen nu nån timme senare så ser jag att jag hade gjort så att bara jag kunde se inlägget -.- men,men har nästan pluggat klart nu ska bara läsa in en text några gånger vilket känns superskönt för nu kommer jag förhoppningsvis både hinna gymma och gå på fotbollsträning imorgon. Har haft lite panik för att jag i princip bara skulle hinna köra kondis den här veckan då vi idag på fysen bara körde en timmes kondis och sen möte och imorgon trodde jag att jag slutade 5 och det är fan typ omöjligt att köra fritt då, super trångt, och på onsdagar är det spinn och torsdag fotboll och på söndag spinn. Men nu hinner jag nog köra lite imorgon och funderar på att lägga in ett extra besök på gymmet i helgen, aja. 
 
Rotade runt lite i min mobil och hittade mina nyårslöften som jag gjorde förra året, alltså för 2012, tänkte att det kunde var kul att visa.
1. Skaffa kille (hahahah)
2. Inte väga mer än 50 och träna till beach 2012
3. Få minst 300 poäng i slutbetyg
4.Skaffa sommarjobb
5. Försöka hålla kontakten med folk och inte dissa
6. Satsa på skolan fullt ut
7. Göra det bästa av sommaren 2012

Jaa, vad ska man säga:
1.Gick väl sådär men tror inte riktigt att jag verkligen ville ha en kille för att jag ville ha en utan mest för att alla andra verkade så glada när de var tillsammans med någon och jag trodde att det också skulle göra mig glad. Men nu är jag i alla fall glad som singel och är inte intresserad av att ha något förhållande och skulle nog inte ha tid till det heller.
2.Check. Den klarade jag i alla fall tränade som fan inför sommaren, ca 6 gånger i veckan mellan Januari-Maj
3.Fick bajsäckel 295 poäng då min idrottslärare inte kunde sätta mvg på mig för att det hade skett en "inflation", jävla pajasar, om jag inte valde bort spanskan hade jag i alla fall 305 :p
4.Check
5.Njaa sådär, har haft väldigt lite tid så har nog tappat kontakten med ganska många som jag egentligen önskar att jag hade fortsätt att umgåtts med...
6.Check. Har pluggat som fan. Gick ut med bara ett enda G i 9an och resten mvg och vg. Hittills i gymnasiet har vi ju bara avslutat en kurs och det var matte men den fick jag B på så jag är nöjd!
7. Check, trots att vädret var sådär försökte jag verkligen göra mitt bästa för att den här sommaren skulle bli grym, och det blev den för det mesta!
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0