Påsk

2013-03-31 | 16:11:47 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej, Igår var vi på påskmiddag och kom hem vid 8 och vid 10 kanske drog jag och emelie till jocke och kollade film med han och tim, kom hem vdi halv 2-2 och idag vaknade jag id 12 och drog till gymemt vid 1. Var där i kanske en och en halv timme, körde armar, rygg och lite mage. Sen ess har jag duschat och bara tagit det lugnt. Får se vad som händer ikväll, har ingen aning än så länge i alla fall :)
Bilder från påskmiddagen igår:
1a: mina väldigt konstnärliga ägg som jag målade ;)
2a: En superfräsch "välkomstdrink" som vi fick som var jättegod
3a: efterrätten som var sockerkaka,jordgubbar,grädde och en chai.
Jag idag innan gymmet, gud vad fint väder det var, superhärligt!
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0