Seg

2013-03-03 | 19:22:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej, var bara hos sebbe kanske en timme eller nåt, sedan taggade jag och emelie hem. Var lite olika grejer som gjorde mig sjukt otaggad ville bara därifrån, får satsa på stort nästa helg istället... Jag och emelie drog i alla fall hem till henne och kollade på en film och sen gick jag hem. Idag har jag bara legat i min säng i princip hela dagen förutom när jag har ätit. Har pluggat, kollat lite serier och bara chillat, har även tagit lite tupplurer då och då :p Nu hade jag i alla fall tänkte plugga lite till och sen ta en tur på rullbandet och köra lite styrkeövningar eftersom att jag i princip inte rört mig något alls idag. Hade tänkt dra ut och springa för första gången för i år men tror att det fortfarande är lite för halt så det får vänta ett litet tag till.

dagens slitna facelook
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0