Slappar Söndag

2013-03-17 | 15:32:15 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Sådärja då är det redan söndag och en ny vecka i morgon och det innebär också att det nu endast är 2 veckor kvar till påsklov! wohoo tagga, jag hoppas på att få jobba då. Gårdagen var lika lyckad, om inte mer, än fredagen och jag hade jättekul med massa härliga människor. Jag fixade iordning mig och mötte upp några hos Emelie och var där ett tag och sedan runt halv 10 så gick vi till festen och där stannade jag till klockan 2 då jag, Johanna och Emelie begav oss hem.
 
Idag så har jag gjort näst intill ingenting, bara legat och kollat på Supernatural hela dagen och sedan duschat och fixat mig och snart så ska jag åka hem till Jonte och mysa och det är även där som resten av min söndag kommer att spenderas.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0