snabbt

2013-03-05 | 20:44:30 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej på er tänkte slänga in ett snabbt inlägg under allt pluggande. Började 10.15 och slutade 11.15 och då drog jag och ammi till gymmet. Körde muskler idag eftersom jag sprang igår på fysen. Körde lite på alla muskler men körde på högre vikt och högre reps och mindre set idag för att jag skulle försöka gymma lite snabbare. Kom hem kvart över 1 och sen dess har jag kollat på geordie shore, ätit, pluggat och sovit och nu ska jag fortsätta plugga. Har so-prov imorgon som jag typ inte pluggat någonting till men jag tycker att det är så himla tråkigt, borde pluggat eftersom att jag fick B på senaste so provet... Men på torsdag har jag engelska muntlig redovisning så den kommer jag behöva plugga på imorgon och på fredag har jag juridik uppsatts så den kommer jag behöva plugga till på torsdag. Kommer nog inte bli så mycket träning de närmaste dagarna :s Aja nu måste jag fortsätta plugga och ska göra det resten av kvällen :/
Summer
Skön sommar outfit
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0