SNÖ

2013-03-18 | 22:54:30 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
.. finns det något värre, seriöst.. I alla fall just nu. Jag orkar seriöst verkligen inte med mer snö. Det är nästan april, A P R I L och det är hur mycket snö som helst ute. Jag vill ha vår. Värme, sol, asfalt, sneakers och skinnjacka. Fysen idag var hemsk, snöflingorna var typ lika stora som mitt ansikte så man såg ingenting plus att man blev jätteblöt :( Inne fysen sedan var dock kul och det känns som att vi är ett lag nu vilket gör det synd att vi antagligen kommer splittras då det inte går att spela kvar i tyresö längre... Men Hanvikens match var tydligen inställ imorgon så får se vad som händer istället. Om jag inte slutar 12 så kommer jag antagligen att gymma då på kvällen. Men, men ointressant inlägg men nu ska jag gå och fixa mig, Godnatt :)
Nyår
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0