sömntuta

2013-03-21 | 22:47:02 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej kom hem vid skolan vid 4 och då åt jag lite och sen vid halv 5 tänkte jag att jag skulle ta en halvtimmes tupplur och sedan plugga då jag hade träning vid 19:15 med hanviken, dock vaknade jag ju såklart inte förens 2 och en halv timme (!!!!) senare alltså klockan 7 och då var jag tvungen att springa iväg på träning. Hann inte blogga då alltså ich kom hem kanske 20 över 9 och sen dess har jag bara pluggat matte och liiite italienska. Känner mig supernöjd nu då jag gjorde klar allt matten så nu ligger jag där man ska ligga, kommer nog dock ta hem lite matte i helgen då jag har prov nästa vecka :s Men nu hade jag tänkt att gå och lägga mig. Imorgon kommer jag ha fullt upp eftersom att det är lokalfesten då, hoppas att det komemr bli naaaajs :)
2 bilder från förra lokalfesten
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0